Поради небивалия интерес към тази организация, ще поместя тук нейния устав и ако все още има желаещи, ще дам последваща информация за нея:
1. В “СШ” ЛК членуват само доказали се шматки. Лъжешматки не се приемат. Всеки кандидат подлежи на проверка. Проверката е на принципа “въпрос-отговор” и по преценка на психолога на организацията, се допускат доказаните такива. Приемат се и доказани и подписани от нотариус (не питай защо от нотариус) показания на кандидат-членуващите.
2. Редовно се организират сбирки на членовете на организацията, като задължително, подчертавам абсолютно ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, всеки път се носи шоколад на организатора на организацията, т.е. мен, без никакви странични въпроси, алчни за шоколада ми погледи и други подобни разсейващи ме неща.
3. Ми тва. Кво да го мисля повече – който си е шмати, да заповяда. То е ясно, че ще се надушим от раз. Обещавам да е весело разговорливо на сбирките. Ще има всичко за всеки от сърце. Не забравяйте шоколада! Иначе ще бъдете върнати още на вратата.





юли 21, 2008 @ 16:10:58
Бедната студентка има само какао, ама с ванилена захар, щипка кафе, малко ром… не щш ли да вкараш намаление за вход, а?
юли 21, 2008 @ 16:12:49
за бедните студенти има отстъпки, да, но на място ще се разберат какви
юли 21, 2008 @ 17:09:21
И кога ще е това учредително събрание? Аз трябва да бъда най-малкото секретар – полага ми се по право, защото по-голЕма шматка от мене нЕма! А на бас!? ИИиииииииии… пък и амбициозна, бре!
юли 21, 2008 @ 17:14:49
Ивката, требе доказателства, мило, доказателства
А от претенциозни шматки, кво по-добре
юли 21, 2008 @ 17:24:15
може ли доказателството да е под формата на голям Тоблерон, стига да не го забравя, все пак де?
юли 21, 2008 @ 17:58:51
Препоръчвам да се напише Устав, да се учредят комисии по избора, по промените в Устава, по контрола и по финансите.
Да се разделят шматките на рангове. Да се напише кодекс за поведение на шматката – как трябва и как не трябва да се държи. За социално слабите шматки да се реши да не плащат 5 години членски внос.
Трябва да залегнат критерии за избор на Велика шматка (председател на сдружението), както и да се зададат цели и средства за постигането. Например два пъти годишно да се прави шматка-парад, на който, разбира се, ще има противници скинари и интелигентни феминистки от ФКНФ на СУ. Тези последните ще бъдат враг номер едно на сдружението.
Добре е да се издава орган на движението, вестник “Шматката днес” или просто “Шматка”, както и теоретично списание от типа “Шматковски преглед” или “Съвременна шматка”. В списанието редколегията ще допуска само добре подготвени теортично шматки-активистки на сдружението.
Горещо препоръчвам да се направи младежка организация “Млада шматка” или “Младежки шматковски съюз”, който ще популяризира сдружението сред младежта и ще набира нови активни членове.
Хубаво ще е сдружението да бъде парламентарно представено, тъй като според последните евростандарти всички социални групи трябва да бъдат представени в политиката.
Забелязвам сред горните постинги опити за започване на разкол сред членовете на сдружението. Те си знаят кои са и ще си понесат последствията когато сдружението укрепне. Не е ли малко рано за върешносдруженска опозиция питам аз?
Изобщо, драги шматки, предстои напрегната работа за делото на българската и световна шматковщина. Колкото повече шматки, толкова повече ще се увеличи шматковщината както в роден, така и в международен план! Да живее българското сдружение на шматките! Да живее международното положение! Чрез шматковщина – към прогрес!
Багера
юли 21, 2008 @ 18:03:03
Ивката, такава постъпка директно те изстрелва на желания пост
Ще отговоря подобаващо по-късно, че сега пазя чавето да не направи беля.
Багер, Хипар, приятелю, другарю по идея … ти сигурен ли си, че нямаш подобна организация вече
Поздрави, Шматката-шаман на племето
юли 21, 2008 @ 18:10:52
ъъ..
кхъ-кхъ..
жена си мога ли да запиша?
юли 21, 2008 @ 18:21:31
batpep, може, (блу, не ми се сърди
), ама, май цялото семейство може да членувате, ще има намаление на членския внос за семейства
юли 21, 2008 @ 18:38:55
И от мен членска вноска- кофичка Нутела
юли 21, 2008 @ 19:26:25
юли 21, 2008 @ 20:52:39
Не, не, аз съм се доказала като шматка и трябва по подразбиране да членувам вече. Но тъй като съм се доказала и като шоколадоядка, това може да ми е пречка да попадна в организацията, защото ще подяждам шефката с членския внос. Демек преди да си го платя, ще го изяждам. Иначе като гледам каква дружина сте се събрали, естествено, че искам да членувам. Багер, и ти стани член. Ще се занимаваш с организационните въпроси. Я виж как добре ги разбираш. Ако ще си разпределяме ролите, аз мога да участвам в издаването на органа – вестника или списанието – и да завеждам рубриката Шмат’сЛайфСтайл (понеже думата лайфстайл ми е любима).
Устава може да го взаимстваме от устава на комсомолската организация или, още по-добре – на пионерската. Ще потърся да видя дали може да се взаимства. Заемам се сериозно!
юли 22, 2008 @ 00:01:26
@Дид, то е ясно, че си членуващ, ама, нали, както каза Багера, да няма хън-мън, нека да си караме по ред, пък за шоколада, все че се разбереме некак си
@Жени, прекрасна Жени, кога, викаш, да те чакам?
@Багер, квото и да го мисля, виждам, че си безкрайно навътре в нещата. Предлагам ти пост за Младежката организация, която може да се нарече “Млад шеметей”, “Млада шматка”, както си предложил или друго твое любимо заглавие, стига да отговаря на ценностите на Организацията. Виждам, че Диана доста вещо ще внесе предложения, но нека бъдат обсъдени на присъственото събрание. Гласуване с чужди шоколади е неприемливо, няма да се толерира и ще бъде преследвано от наказателните точки, клаузи и постановления на Организацията. За сега толкова. Разбра се, че Ивката ще е секретар на Сдружението, очаквам предложения за Комисиите по контрол на поведение, контрол на финансите. А относно смяната на Шеф-шматката, тук ще помисля дали да не наложа вето или да приемем кардиналното решение, шеф-шматката да бъде сменяна на 3 седмици. Жени ще бъде кореспондентът ни от Лондон поради изключително любезното й предложение за Нутела. Ясно е, че Simplyblue, ще ни готви, Свелина – радва и огрява, а Диана ще ни пише химните. От казаното дотук, виждам, че Муниконтин, която вече кандидатства ще бъде шеф-диригент и изобщо заформя се “Хей, живот, здравей, здравей” Шувиливилигили, на тебе ти давам право да избереш сама позицията, в която би се вживяла най-добре. Astilar-енко, ти ще ни … абе, я всеки да си каже кой какво иска да прави и всичко ще бъде тип-топ по шматковски. Аре, поздрав и лека!
юли 22, 2008 @ 00:15:19
Добре, слушам. Веднага се захващам с химните. Ама ти си много подкупна бе! Един шоколад и айде – назначен си. Ще ти купя 7 шоколада кума Лиса с подарък – книжка – онзи комплект, за който веднъж говорих. Ама да не кажеш, че Кума Лиса не става. Избирай – или 7 Кума Лиси, или един Линдт
юли 22, 2008 @ 00:16:20
е … Линдт, разбира се
юли 22, 2008 @ 00:20:58
Знаех си!
юли 22, 2008 @ 00:22:10
юли 22, 2008 @ 00:36:54
А приемате ли блондинки шматки или трябва да са брюнетки? Аз мога да съм редови член, изпълнителен директор(това е човек, който изпълнява заповеди или молби) или пък наглеждащ организацията в късните часове. За подкуп нося Милка с цели лешници!!!!
юли 22, 2008 @ 09:33:15
ама, Вили, въпросът се обезсмисля от подкупа
юли 22, 2008 @ 09:37:05
Пропуснатите по-горе да не се чувстват засегнати (Павка, Светлето), всичко е с умисъл и цел. Има много важни задачи за всяка една шматка.
юли 22, 2008 @ 10:28:32
Абе още не се е основало Сдружението и започва да се корумпира! Явно и неприкрито се предлагат подкупи, под масата се разпределят постове, нарушава се демократическия централизъм. Ще бъден принудени да втвърдим курса си спрямо корупцията и да основем лагери за превъзпитание на провинили се шматки. Щото иначе ще стане много вожд – малко индианец!
Багера
юли 22, 2008 @ 14:55:56
Айде сега и младежка организация? А дърти шматки приемате ли? От тях по имате сметка, щото няма да ви подяждат от членския внос, нали са без зъби! Лелеееее, голяма далавера се отвори, то няма толкова шоколад, колкото шматки има в Булгаристан?
юли 22, 2008 @ 15:13:04
Ама, Багер, демократическия централизъм изобщо не го свързвам с целта на Сдружението, да не говорим с ник-а ти “хипар”
А, колкото до подкупите, те са залегнали още в т.Втора от описанието на Организацията. А, колкото повече подкупи – толкова повече шматки. Мисля, че това е нещо като мото на Сдружението. А и нали тва ни е целта – да получим повече популярност, да привлечем повече шматки и да завземем света? Но, виж, ти като шеф (още не си казал приемаш ли поста, бтв) на младежката организация ще се постараеш да въдвориш ред и порядък там – дали ще копаят, за да влезнат в Организацията, дали ще тичат до магазина, оставям избора на тебе.
Разбира се, че приемаме, стига да си носят шоколад
Но не мога да се съглася, че не ядете шоколад – помня, че татко винаги разделяше кутията шоколадови бонбони на редички, неговата редичка свършваше първа и посягаше към моята, ако аз се заплесна. Така че, хич не Ви се връзвам аз
Но сте добре дошъл!
Господин Гравитон, не мога да се съглася, че сте дърт. Вие сте просто узрял
юли 22, 2008 @ 23:29:29
А бе, то и пенсионерска секция ще се отвори, както усещам!!! Ето за постове се заговори…
юли 23, 2008 @ 00:23:46
А и бебешка секция ще има!!! И на деца до 4-5 години, че и тийнеджъри….
юли 23, 2008 @ 13:17:49
Официално запитване до г-жа Организаторката на Организацията
Г-жо Организаторке,
т2. е крайно неясна!
Че трябва да се носи шоколад е ясно, но не е ясно по чий избор трябва да е той! По вкуса на приносителя ли или по вкуса на ползвателя!
Моля изяснете тази точка, за да няма недоразумения!
Официален подпис:
не се чете
юли 23, 2008 @ 13:38:16
Хммм …
юли 23, 2008 @ 15:15:42
@Mуниконтин, това е много добър въпрос. Благодаря, че ми го задаваш. Значи по този въпрос решението е следното – ще има сложен седмичен график в кой ден какъв шоколад да се носи, за да няма повтаряния, наслагвания, от там недоразумения и така. Още веднъж – благодаря за този въпрос!
@Наблюдаващ … като какво идва да означава това “Хммм…”?
юли 24, 2008 @ 09:50:55
Та за шоколада, г-жо Организатор, сте наясно за моето мнение. Всичкият Шоколад ще бъде само за вас.Заявявам най-официално молбата си за членство и искам поста за Контрол на Шоколада.Само от контрол разбирам, така чееее… много внимавайте!!!
юли 24, 2008 @ 09:54:23
Aaaa, а люти чушки?
юли 24, 2008 @ 10:43:59
Ааааааа, Павка, не, контролът по шоколада остава за мене, щото не знам кой с какво ще Ви подкупи и къде ще ми дянете запасите
Василев, Василев … самият Ви въпрос Ви поставя в челните редици на Шматкоорганизацията … люти чушки … тц, тц, тц, тц, тц, тц, тц …
юли 24, 2008 @ 11:18:33
Добре, не съм много съгласна, защото освен с люти чушки, с месце и бира, с друго не могат да ме подкупят, но както и да е. Искам Контролна дейност !!! Сама виждаш колко съм трудна за подкуп !
юли 24, 2008 @ 13:57:38
Благодаря Ви, Ваше Велико Шматкарочие
юли 24, 2008 @ 15:39:33
Павка, така като гледам, веднага съзирам пробойна в Организацията – наговорила си се с Василев, той ще ти дава люти чушки в замяна на шоколад с чили и работата ми мирише на бунт. Ще трябва да помисля много внимателно кандидатурата ти за поста Контол по шоколада … Брей, че народ се е навъдил …
юли 24, 2008 @ 17:15:17
Уникални сте Дами и Господа! Аз казах….. И умрях от смях
юли 25, 2008 @ 11:58:25
Хммм … Хмммм …
юли 26, 2008 @ 18:17:53
Мда, а как стои въпросът с приемането на членове, обичащи твърде много шоколад (и особено шоколад с лешници), защото мога да доведа такива, но не знам няма ли да бъдат приети с известни резерви?
юли 27, 2008 @ 00:05:34
Наблюдаващ, наблюдаваш много подозрително
Но, тъй като тук, всички са събрани с любов към шоколада, сте добре дошли в Шматкоорганизацията
Deltalink, на такива лица определено ще се гледа с подозрение. Даже някой път може и да се злоупотреби с тяхната любов
юли 27, 2008 @ 11:17:36
бе остай го наблюдаващия, нека си наблюдава подозрително – те наблюдаващите са такива. наблюдават си само и точат лиги, които им капят в обущата
ти кажи – ние, симпатизиращите хаховци, които сме месари, кво да праим. айде, по един членски внос ще платим, ама ква ни е на нас далаверата. суджук ще има ли, бирица, безплатни кренвирши!?
зер – в партии и сдружения се членува предимно заради далаверката или нещо бъркам? щото аз ного опит с членствата немам, освен с едното членство, ама то не се брои.. ъъ.. май
ей така, питам си, не че нещо. то и да има нещо – не го знам какво е
юли 27, 2008 @ 19:48:41
батпеп, ти като седнеш на кръчма шоколад ли си поръчваш? Естествено, че ще има бира, меса, суджуци и кой кво му душа сака. Той шоколадът е само за входа
юли 27, 2008 @ 20:13:30
При това положение веднага се присъединявам, благодаря, че ме приемате, липсата на пържолки и биричка ме караше леко да се притеснявам. Колкото и да обичам шоколад, за вход винаги ще има (по-особени шоколади тачат ли се, After Еight, например, с мента в него, много е хубав, честна дума).
юли 28, 2008 @ 11:15:22
ох, успокоих се. пишете ме и мене тогиз.
юли 29, 2008 @ 09:40:20
юли 29, 2008 @ 16:06:05
вас цялото семейство съм ви писала, а и жената ти го доказа
юли 29, 2008 @ 16:07:03
Deltalink, обикновени млечни шоколади са за предпочитане. Тва с ментата го подари на децата от квартала
юли 29, 2008 @ 16:14:57
Ааа, Деничеро, яла съм такъв шоколад – After Еight – убийствен е, уверявам те – много е вкусен. Дай на децата от квартала млечния, а ние да минем на такъв
юли 29, 2008 @ 16:16:50
аааа, неееее, и аз съм яла такъв
С нищо не може да ме впечатли шоколад, напълнен с нещо друго
юли 29, 2008 @ 17:25:51
Не си права, Деничеро! Шоколада, за който пише Диана наистина е страхотен. Той е в кутия и всяко шоколадче е опаковано отделно. Самите парченца шоколад са малки и вътре е с пълнеж, който разхлажда прекрасно в това жегаво време. Купувала съм го от Метро.
юли 29, 2008 @ 17:54:06
ПРАВА СЪМ! Това е моят вкус, не обичам шоколад с глупости вътре
юли 29, 2008 @ 17:54:41
Присъединявам се твърдо към Деничеро- пълнежите си ги яжте вие
Или чисто, или нищо
юли 29, 2008 @ 23:53:33
Ще си ги ядем, а вие може да си гледате и завиждате!!!! Щом е шоколад – нека да е п по-голямо количество. Под секрет в момента хапвам Club на Nestle- натурален. Мммм
юли 30, 2008 @ 00:09:35
Ще ме накарате и аз да отида до кухнята за шоколад. Е, добре – отивам!
юли 30, 2008 @ 00:37:24
Аз го изядох.
юли 30, 2008 @ 09:46:29
СТИГА с тези ШОКОЛАДИ ! Шоколадки с Шоколадки.
юли 30, 2008 @ 09:48:51
Уж думата беше за “СШ” ЛК, а вие е го обърнахте на шоколадова фабрика, извинете. Дайте по същество за сдружението
юли 30, 2008 @ 11:00:16
ми, Павка, то само думата е за сдружението, цялата същност е да седнем, да се видим, да хапнем, да пийнем
Иначе другата част от целта е да има място, където да си кажеш юначеството, което си сътворил/а и да се посмеем дружно. Ето, както Блу си е споделила чистосърдечно
юли 30, 2008 @ 16:15:27
Hmmm … обущата!
юли 30, 2008 @ 18:31:18
юли 30, 2008 @ 19:42:30
Наблюдаващият дали няма най-после да обяви има ли известни интереси към шматкането или предпочита шоколадите, или и заради двете е тук? Да не би хм-кането на друг език да означава, че е изпратен от Европейския съюз?
авг 01, 2008 @ 00:22:18
те и там са шматки, Deltalink, хич не си го туряй на сърце
авг 01, 2008 @ 00:28:53
Притеснихме се за теб! Избега ни нещо от полезрението…
авг 01, 2008 @ 13:29:20
Разкажете нещо шматкащо се, тук може ли да се разказва? Или пък нещо за шоколади, ммм.
авг 01, 2008 @ 15:09:43
заповядай, Deltalink, ти си пръв(/първа?)
Може, каквото пожелаеш – за шоколади, небивали истории, каквото ти душа сака, тва е целта
Виж малко по-нагоре в коментарите на Simplyblue. Може под такъв формат, може тук
както ти е угодно
авг 02, 2008 @ 00:01:37
Благодаря, с удоволствие и с радост, уточнявам – първа. Разказвам, нали трябва някакви качества да докажа, за да съм в клуба. Две случки. Отивам в банката. Освен дебитни и кредитни карти, атрибутите на модерния свят, съществува и нещо вече май позабравено – спестовна книжка. Намира ми се едно таквоз и аз решавам, че точно в този ден ще го ползвам. Подавам го на касиерката, тя гледа, гледа, вдига глава и ме пита – а вие имате ли влог в тази банка? Леле, какъв тъп въпрос. Имам, отговарям, за какво иначе съм дошла, си помислям. Тя вторачва поглед надолу, после в мен и пита пак – а имате ли влог в тази банка? Почвам леко да се нервя, на каква такава тъпунгелка съм попаднала? Имам, повишавам вече тона. Жената протяга ръка към мен – защото това е здравна книжка, казва. Дааа, двете са абсолютно еднакви на цвят и аз съм и подала първата, която ми е попаднала.
И, нещо мъничко от вчера. Ходейки по улиците на София, с разочарование установявам, че едната ми обица липсва. Тъжно ми е, защото си ги харесвам. Както съм се замислила по въпроса, долавям странен прозвънващ звук, който се носи съвсем близо до мен, където и да вървя. Дълго време не мога да разбера какво е, докато в един момент не докосвам случайно едното си ухо – на него, а те са на кукички, висят закачени двете ми обици.
авг 02, 2008 @ 00:37:40
Първата история ме разби
Гарантирам ти, че много ще напреднеш в Организацията с подобни случки … ти само ги споделяй, аз ще ги документирам
тааа … имате ли влог в тази банка?
авг 02, 2008 @ 08:02:23
Ей, шматки!
Вие май си мислите, че вие сте измислили шматкаджийството вдъхновени от шоколада!
Ами то си е ехе-е откога. Още родителите ви не са били родени, а шоколада беше марципан!
Та на въпроса: настоявам да ме обявите за почетен доайен на организацията заради дълбоките ми исторически корени и опит.
Благодаря за единодушното съгласие!
Графът
П.С. Които не са сигурни в благородническия ми шматкаджийски произход да прочетат как преди 60 години варихме свинска глава с баща ми. ( http://vascont.wordpress.com/2008/03/10/bashta_mi/ )
П.П.С. За успокоение на достойната инициаторка на движението – приносът ми ще е шоколадов, марципаните отдавна са дефицитна стока.
авг 02, 2008 @ 14:46:14
Припомних си пак тази весела история … верно, ставате за доайен, ама то тва е било юначество на баща Ви
Вашето доказателство – де го?
Иначе и аз ги помня марципаните – по мое време имаше един “Пинокио”, страхотен беше … Но приемам и шоколади
авг 02, 2008 @ 16:08:01
Разгледах аз още веднъж желанията за длъжности по-нагоре и ми се прииска и на мен да се кандидатирам. Може ли да бъда, май така ще се окаже, единственият редови член в тази организация. И като такъв, докато вие тичате по организационни и други дейности, аз да си полежавам на припечинка или пък да се шматкам насам натам, гледайки с отворена уста небето и лапайки мухи.
Шоколади за вход ще нося, разбира се, за себе си, понеже и аз ги обичам, ще си купувам сама, но все пак и вие ще имате известни задължения към мен, всички в ръководството, при това, защото организациите се крепят на редовите членове, ей.
И това са веселите шматкаджийски истории, които очаквам да прочета тук. Дайте най-доброто от себе си.
На доайена чест и почитания, заедно с неговите лични шматкаджийски геройства очаквам и вашите.
авг 02, 2008 @ 18:21:19
Може да ви изненада моето доказателство, но тази история изведнъж изникна в главата ми. надявам се да не ви разваля доброто настроение.
Вижте я тук http://vascont.wordpress.com/2008/08/02/shmatka/
авг 02, 2008 @ 19:06:46
@ Графа … ух … доайенството Ви се пада по право и призвание … съжалявам за Точица, ама, верно си е … уффф
@Deltalink, ама, разбира се, че може да си редови член, нали все някой трябва да бъде юркан да изпълнява организационните простотии на ръководството
авг 02, 2008 @ 19:23:36
Ааааааа, не така, не така, като единствен такъв се надявам на малко глезене, не на юркане.
Кви простотии, всъщност? Ако е нещо интересно ………..
Графе, ужас ….. няма как да не сте доайен!!!
авг 02, 2008 @ 19:34:21
ще се сетиш, Deltalink, ще се сетиш тиии
авг 02, 2008 @ 19:38:13
Абе нещо бавно смислям днес, има ли жокерче? Мъничко поне.
пп. Ако пък и емотиконите ме светне някой откъде се появяват, ще е супер.
авг 02, 2008 @ 19:39:46
ми, примерно, когато те пращаме за бира, благородно ще ти позволяваме да прибираш рестото
авг 02, 2008 @ 19:46:08
Рестото веднага ще бъде обърнато в още бири и донесено на място.
авг 02, 2008 @ 19:47:14
анджък, де … за туй идеше реч
авг 02, 2008 @ 19:50:38
Е, щом трябва, така ще правя, ама все пак, имайте едно наум, както пише гоооре вляво “Човек никога не е сигурен с възрастните!”
авг 02, 2008 @ 23:33:27
Точица преди малко ми каза: “А аз изобщо нямам лош спомен от този случай”…
авг 02, 2008 @ 23:43:35
… колко мъка има по тоя свят … как му промихте мозъка на детето, че да няма лош спомен? Щото и аз съм толкова строга с Деничето, че се плаша …
авг 03, 2008 @ 00:09:57
Deltalink, забравих да спомена, че те правим почетен редови член на Организацията
авг 03, 2008 @ 14:18:33
Благодаря, благодаря, ще взема да се възгордея. Ква е предпочитаната бира всъщност?
пп. Графе, някоя не толкова страшна история няма ли?
авг 04, 2008 @ 07:03:06
Има, Deltalink.
В края на лятната си отпуска редовно оставяхме поне по седмица за предвижване обратно от Варна към София. Тук ни хареса спрем за ден, там ни хареса. Затова и багажа ни беше доста солиден с готовност за всякакви случаи.
Тръгваме ние една година в посока на юг от Варна. Като минавахме през Слънчев бряг решихме да спрем и си направим една баня докато отмине големия пек. Точно до централната алея тогава по продължение на шосето бяха места за паркиране. Спирам колата точно пред стълб на тротоара с някаква реклама. Отварям багажника на бръмбара и започвам да вадя по-едри неща за да се добера до плажните. Мятам ги върху рекламата. Изваждам какво ни трябва, заключвам колата и отиваме на плаж. След някой и друг час се връщаме, хапваме в ресторантчето, пребираме плажните неща и паля колата. Добре, че бях паркирал на преден ход! Давам полека назад и постепенно стълбчето с рекламата се появява пред нас с пълния си блясък и купчината багаж отгоре!…
авг 04, 2008 @ 10:03:58
Дойдох да кандидатствам за “СШ”. Намерението ми беше да подам документи, но май съм ги забравила (или загубила). Това дава ли ми някакво предимство при оценяването ми като шматка?!? А това, че съм купила шоколад???
авг 04, 2008 @ 14:50:53
Графе, ясно е, че Ви се пада доайенството не само по право, ами да не кажа и по призвание
@Vilford, душицо златна, как да не ти се дава предимство? Че то си е цяло геройство тва твойто
авг 04, 2008 @ 16:25:08
Предимство, предимство, а интересна историйка?
пп. Графе, благодаря, с интерес ще чакам нови шматканици.
авг 06, 2008 @ 17:02:47
божееее, ама аз тук всеки ден трябва да се мяркам, че после няма да мога да ви хвана спатиите
авг 06, 2008 @ 23:59:33
Блу, подвизите се преместиха ето тук http://deni4ero.wordpress.com/2008/08/04/%d0%bf%d0%be%d0%b4%d0%b2%d0%b8%d0%b7%d0%b8-%d0%b8-%d1%8e%d0%bd%d0%b0%d1%87%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%b2%d0%b0/
авг 08, 2008 @ 14:11:04
“До всички членове, кандидат-членове и нечленуващи в “Сдружение на шматките” ето тук може да списвате, споделяте вашите юначества, геройства, истории, подвизи и т.н.”
То хубаво, ама това “ето ТУК” не ме праща никъде …
авг 08, 2008 @ 14:19:41
Под “ето тук” се имат предвид коментарите под статията. Ако съм разбрала правилно, ти търсиш линк, а то няма. Ако не съм разбрала правилно, ще си живея със заблудата.
авг 08, 2008 @ 15:00:25
Гоооре долу правилно си разбрала. Обаче. Горният цитат е от блога и няма никакви коментари под него.
То не че има значение де, съвсем над моята констатация, че “ето ТУК” не води наникъде си има съвсем красив линк (обичам процентите!). По скоро исках да напомня, че тая работа тук се следи и наблюдава, не е тя случайна и такива ми ти работи … да внимавате в картинката.
авг 08, 2008 @ 15:10:48
Има – не скролваш достатъчно надолу! Ние критика търпим, но само справедлива.
авг 08, 2008 @ 15:36:01
А, като е за справедливостта – и ние сме “за”
1. Отваряш блога на адрес deni4ero.wordpress.com
2. Прочиташ последния пост, който стои на челно място и който цитирах: До всички членове, кандидат-членове …”
3. Под него си е предния пост, няма нужда от повече скрол! (ама го знаем българския ние)
Ти имаш предвид, че ако отвориш някоя статия, коментарите са отдолу и наистина трябва да се скролва достатъчно, но не ставаше дума за това.
Критиката е напълно справедлива, приемете я и си опичайте акъла, ей!
авг 08, 2008 @ 15:41:14
Печен акъл “al angle” 1 бр. ………………….. 29,99 лв.
Ще си поръчате ли, господине?
авг 13, 2008 @ 16:22:18
Еййй, Наблюдаващ, най-накрая … вече си мислех, че можеш само да хм-каш
Извинявам се за недоразумението, имах предвид юначеството да се записва като коментар. Благодаря, vilford
Нов клуб « Over the rainbow…
ное 08, 2008 @ 10:18:02
ное 26, 2008 @ 11:52:36
Със закъснение може ли да ме приемете в сдружението.
Имам няколко истории, които доказват, че не само съм шматка, но и живея сред шматки. Колкото до шоколада – с удоволствие ще донеса – любимо лакомство! И един за мен, няма само ти да хапваш, я.
ное 28, 2008 @ 12:14:02
Идвам лично да се запиша в сдружението. Виж там като председател организирай церемонията и посвещаването.
Не съм забравила за шоколада. Даже два, и за мен да има. Няма само да гледам, как хапваш сладко, я.
И един за Деничето… Абе я да донеса 5, да знам, че ще ни стигнат.
дек 07, 2008 @ 01:34:38
дек 07, 2008 @ 01:54:18