И така, бай Котан вече не е вкъщи. Отиде в едно село наблизо. Толкова милно и жално ме гледаше миличкият. Знаеше, че аз го махам и знаеше, че аз мога да го спра. Умното ми маце … Чакам го да ми се размяука, но не би …

Днес бяхме тримата с бате Спаси и Деничето до така, наречения, с гръмкото име, магазин „Euroland“ 🙂   Смех, а 😉  Ема, хубави неща имаше вътре. Как ми легнаха на сърце едни чинии, не е истина. Страхотни бяха. Като се качихме на 2-я етаж, Деничето като взе да посочва играчките и да им се радва, дуднейки на нейния си език, голем смех падна 🙂 Даже, виждайки ни, как слагаме неща в кошницата, до това, до което се докопваше, го хвърляше и тя  в кошницата. Умно ми е чавето, еййй! Голяма радост падна. А какви плетени чорапи с една кравичка имашеее … страхотни  … и си ги взех :)) И едни пиано взехме на Деница. Мъничко, разбира се, детско, но това е от играчките, от които, както казва сестра ми, трябва да се дават с извинение :)) Гръмнаха ни главите. НО по-лошото беше, че по едно време хич не й беха толкова интересни мелодиите и клавишите, колкото това да се махнат батериите и да си ги напъха в устата. И трите, ако може, но се запъна и успя само две да напъха… Оххх, кво да ви разправям, драги зрители, който е имал деца, той че ме разбере. Както и да е, после като се почна една луда гонитба с татко й около масата … за първи път я виждам толкова запъхтяна, бузите чак червени от жега, а коста мокра!!!!!! Даже се наложи да й я изсуша със сушоара, щото как така ще легне с мокра коса?! Голям сладкиш ми е чавето!

Днес за сетен път се убедих, че „Карибски пирати“, но първата серия, е невероятен филм. Гледам го със затаен дъх и усмивка на уста и казвам репликите заедно с Джони Деп. Страхотен филм! Доскоро мислех, че „Властелинът на пръстените“ ми е любим филм, но май нещо почнах да се разколебавам. Може би ще ги сложа заедно на стълбичката на първо място, щото … класиката си е класика. Ако сте го забравили „Карибски пирати“ 1, горещо го препоръчвам на всички. Страхотно представление, голям смях 🙂 Айде, отивам да си го догледам.

Приятна седмица и всичко най-весело :о)

