Знам, че изобщо не е толкова важно, а и никога не съм се палила толкова, ама снощи просто не издържах. За Евровизия-та говоря. Не, че съм го гледала през годините, не, че съм имала фаворит, не, че разбирам чак толкова от музика, стил, текст и ала бала, ама това като снощи никъде го няма. Само не мога да разбера кой титан на българската мисъл измисли текста на песента победител и кой гениален композитор измисли музиката?! Кой реши, че тази девойка е най-добрата от всички присъстващи таланти, които малко или много сме ги гледали през годините и сме им се възхищавали. Тази девойка просто ме разплака с невероятната си визия … с прочувственото си изпълнение … с емоциите, които успя да преразкаже само с едно изречение. Дълбоко съм покъртена от чувствата, които ме завладяха, слушайки този шедьовър. Убедена съм, че това е изпълнение веднъж на милиони. Който не го е гледал, може само да съжалява. А девойката до толкова си повярва милата, че накрая чак ни разцелува всичките.

Аз просто нямам думи да изразя възмущението си. За първи път да има толкова талантливи хора, събрани на едно място и за първи път да изберат най-жалкия. Не казвам, че момичето не може да пее … ама чак като Георги Христов? Да не говорим пък за него, че на тия години тръгнал да ми се състезава с младоци, тва нема да го коментираме. Ама там бяха изпълнители от Music Idol,  които всеки, който го е гледал това шоу, ще се съгласи, че са страхотни. Дори ония момченца, босичките, бяха по-добри от девойката победител …

Абе, мани, бе. Не исках снощи да пиша, щото си мислех, че до днес ще узрея за „правилния избор“, ама нейсе … Както винаги, нещо хубаво некой го прецака … Жалко за останалите …

