Не знам кой … да не кажа идиот, е измислил, че некои изследвания требе да се взимат на гладно и жадно, еле па бременни жени да обикалят града като глухи кучки, за да стигнат до лабораторията с едничката-единствена цел да устискат да си дадат заветните течности, без да припаднат и колабират насред центъра на града. Само некой мъж ще да е тва, да знаете … Знам кво ще ми кажете – така трябва. Аз много добре си знам, че така трябва, ама, ако си кльоща като мене и ти се припада със ставането от леглото, ако не хапнеш, хич няма да ти е до „така трябва“-то, да знаеш. Пък и нищо не ми пречи да си пороптая срещу тази световна, нечутовна несправедливост – гладен и жаден. Как пък гол и бос не те поискаха … Да не кажа, че, ако си гугутка като мене, ще си забравиш и направлението и ще трябва да се връщаш обратно … Днес сякаш целият свят беше срещу нас, ама тук да се не впускам в разправяници, че тя е опасна и длебока “ … и аз те теебее чееееекам, мори, доооома да ми доооойдеш, а ти не дооовадаш, душо, сърце моеееее, Йооооовааааноооо …“ Ей, обичам я тази песен … особено в изпълнение на Слави Трифонов. Хак им на душманите! И много ме кефят дуетите му със Софето Маринова … ау … страхотия … к’ва я почнах, к’ва я завърших, ама така е … гугутки много, руси още повече … “ … Йоооовааааанкееее … и аз те теебее чеееекам, мори, доооома да ми дооооойдеш, а ти не дооооовадаш, душо, сърце моеееее, Йооооваааааноооо …“ Сега да не се притесниш, че съм злоупотребила? Хич даже. Единствено и само с вода. То, егати и злоупотребата …

