Ейййй, как ме е яяяяяяяяяяяяд … Тъй като в момента ми се гади от доста неща, открих от няколко месеца, че мога да ям принцеси с кашкавал и сутрин, обед и вечер жуля яко принцеси с кашкавал. И бате Спаси ми купува кашкавал и все опитва и пробва различни видове кашкавал, като най-накрая се разбра – „Витоша“ ще да е, щото и „забърдо“ е много хубав, ама, много скъп, беее… Та носи ми снощи пак „Витоша“, пробвам го сутринта и бааам! – изненада – съвсем различна „Витоша“, а опаковката същата. Така ме доядя. ЕЙ, на и сега … нищо общо няма с истинската „Витоша“. Много ме е яд! Що сме такова племе българите, че, като видим, че нещо върви, щото сме го направили хубаво, да бързаме да го развалим само и само да ни скокнат продажбите?????? Некой може ли да сподели? Много ме еяд! Сега ще ям и ще ми мирише …

