Светлина не ме изпуска от поглед и осторожно ме съветва как се играят верижните игри. Сгълча ме даже, че не съм накарала някой друг да готви. И така, щафетата поемат Муниконтин, Нийли и Жени. Жени след изпитите, сега не е време за готвене  😛   До трите – НЯМА „НЕ ИСКАМ! НЯМА „НЕДЕЙ“! И така, заемете местата си, готови, старт и така първа поема щафетата Муниконтин, следвана от Нийли, а Жени ще се включи на следващото раздаване, поради неотложни ангажименти извън кухнята. Муниконтин и Нийли се изравяняват и … ей, върни си ми микрофона, ей … съдия … съдия, тоя ми взе микрофона, не се чувам от публиката, някой да заглуши гласовете в главата ми … помощ! … микрофона … тортата … внимавай, бирата … ей … сладоледа … искам си го … не за ръцете … не, не, не ми запушвайте устата … няма да мълча, разбира се … не, не ми запушмммммммммммммммммммммм …………………………..

