След двукратната любезна покана на Светлето се наканих и аз да ги напиша. Ето:
1. Да почерпиш цялото заведение – нивгаш не ми се е случвало
2. Да изкачиш връх – дааа, като бяхме малкис със сестра ми родителите ни водеха по балкана и изкачихме връх Персенк … или Перелик беше? Май Перелик … в едно от двете лъжа, но не помня точно, беше много отдавна. Помня, че бях разочарована от пристигането горе – имаше някакво грозна желязна конструкция, а аз, както винаги очаквах едва ли не вълшебния свят да ми се разтвори под краката.
3. Да караш Ферари пробно – тц, ама не ми е и тръпка
4. Да си бил с някой на свещи в банята – не
5. Да кажеш “Обичам те” и наистина да го мислиш – всеки ден!
6. Да прегърнеш дърво – и в пряк, и преносен смисъл 😉
7. Бънджи-скок – все още не, въпреки че имам желание, но силно се съмнявам, че ще го направя.
8. Да посетиш Париж – не съм. Предпочитам Ирландия
9. Да вилнееш цяла нощ и да посрещнеш изгрева – не, много късно изгрява слънцето през зимата и така и не можах да го дочакам
10. Да посетиш спортно събитие на огромен стадион – басейн брои ли се?
11. Да спиш под открито небе – едва ли ще го направя някога. Имам фобия от гадини и все ще си мисля, че нещо аха-аха и ще ме опита за закуска.
12. Да наблюдаваш метеоритен дъжд – -тц
13. Да се напиеш със шампанско – тц
14. Да избухнеш в смях в неподходящ момент – май не и май по-хубаво, ама, нали знаете, че паметта ни е избирателна 😉
15. Да участваш в побой – ако е с комари, често участвам в кървави двубои!
16. Да се отървеш от работа без наистина да си болен – по-скоро бих казала „без наистина да си сериозно болен“
17. Да поканиш непознат(а) на среща – не
18. Да участваш в битка със снежни топки – дааа 🙂 ама, ако може мене да не ме целят … много силно
19. Да изживееш някоя своя тайна фантазия – колко тайна и какво се има предвид?

(еййй, много дълъг тоя разпит, бре)

20. Да се изкрещиш силно колкото можеш – ух, да, случвало ми се е … доста неприятен спомен
21. Да наблюдаваш слънчево затъмнение – ъхъ, специално ни пуснаха от работа, да не би да се повредим там, та го гледах 🙂
22. Да биеш дузпа – дааа
23. Да се справиш със задачите от три седмици в три дни – ми тя неволята учи
24. Да танцуваш като откачалка, без значение кой те гледа – мнооого пъти … то аз така си и танцувам, де – като откачалка
25. Да говориш цял ден с чужд акцент – – беше ми изморително, но причините ще запазя за себе си
26. Да си наистина щастлив в собствения си живот, било то и само за момент – твърдо да!
27. Да имаш два харддиска в компютъра си – нямам идея за какво иде реч и що е то туй животно харддиск
28. Да си харесваш работата във всяко отношение – абсолютно и отвсякъде я харесвам!
29. Да се погрижиш за някой, който е пиян – доста пъти
30. Да притежаваш достатъчно пари според собствената си преценка – даа 🙂
31. Да имаш откачени приятели – ами откачен човек кви приятели да има 😉
32. Да участваш в демонстрация – манифестациите, на които ходехме като деца, броят ли се?
33. Да се разхождаш в полунощ на плажа – да, въпреки че беше безкрайно отдавна
34. Да страдаш от любовна мъка по-дълго, отколкото е била самата връзка – хаха, да, но и това беше лонг, лонг тайм агоу
35. Да направиш азбучна листа на всичките си CD-та, касети…[книги, списания] – дори нямам и намерение … едно време е правено, сега ме мързи
36. Да прекараш един цял ден в леглото, просто ей така – случвало ми се е … доста приятно си беше 😉
37. Да си боядисаш косата – дългогодишно занимание
38. Да се целуваш в дъжда – ъхъ
39. Да се влюбиш щастливо и споделено –  😳
40. Да целуваш някого, докато му се завие свят – е, аз да не съм вампир, нека си ‘земе въздух момчето и той душа носи
41. Да гушнеш някой, за да го успокоиш – всекидневно упражнение 🙂 любимо ми е
42. Да се татуираш – случвало ми се е да се обандзам с шоколад много яко
43. Да напишеш стихотворение за любимия човек – хахахаха, да – https://deni4ero.wordpress.com/2008/07/07/harkotevin/
44. Да откриеш, че само докосването на предмети те кара да настръхнеш – не само с настръхване, ами и с трепет отварям шоколада 😛
45. Да излезеш на сцена или да държиш реч пред голяма публика – да, в 5-ти клас ни изтъпанчиха в кино „Гео Милев“ да пеем „Рипни, Калинке, да тропниме“. Бяхме и в носии. Срам голям брахме, въпреки че много ни харесаха всички.
46. Да разбиеш сърцето на някой – май първо моето беше разбито …
47. Да се напиеш така, че после да не си спомняш нищо – баш нищо – не, ама имам все още бели петна 😳
48. Да посетиш Лас Вегас – дори не ми е и мечта и не защото „високото грозде е кисело“
49. Да стоиш повече от 6 часа наведнъж пред някоя игра – това упражнение ми е непонятно
50. Да си имал поне две щастливи връзки в живота – една ми е достатъчна и живея в нея!
51. Да се извиниш на някого за несправедливост, направена преди години – хм … нямам спомен за такива несправедливости да съм вършила … изглежда, наистина, съм добро дете. Иначе се извинявам веднага, щом осъзная грешката си и това, слава Богу, става доста бързо във времето.
52. Да се ожениш – ъхъ 🙂
53. Да си купиш къща – детска или истинска?
54. Да основеш собствена фирма – фирма – не, но Сдружение на шматките бих могла
55. Да запишеш собствена музика – аз съм по пеенето и кълченето
56. Да говориш повече от един език гладко – колкото и да се лаская, че го мога, май съвсем не е така
57. Да напишеш писмо до правителството – кой ли ще го прочете???
58. Да дариш кръв – не съм, но май няма и да ми разрешат
59. Да пееш силно в колата и да не спираш, въпреки че те гледат – жалко, че нямам кола!
60. Да напишеш статия за важен вестник – не съм
61. Да стреляш с оръжие – да, стреляла съм доста
62. Да убедиш някой в нещо, което за теб е изключително важно – да 🙂
63. Да откраднеш от ресторант лъжица, чиния или чаша – една вилица, но и тя беше с любезното разрешение на собственика, така че не, не съм 🙂
64. Многочасова нощна разходка на лунна или изкуствена светлина – ъхъм 🙂 🙂 🙂
65. Да осъзнаеш, че живееш в собствената си мечта – 🙂 🙂 🙂
66. Да продадеш собствено произведение на изкуството – не съм толкова веща в ръцете
67. Да бъдеш DJ – тц
68. Да те арестуват – 🙂 нееееее

