Дид иска да ме вкара в четири филма. То хубаво, ама аз не съм киноманиак и много-много чак толкова хубави филми не знам. Е, веднага мога да спомена „Четири сватби и едно погребение“ – филм, на който винаги се кефя страшно много, предимно заради изтънчения хумор на Хю Грант, както и друг такъв с негово участие – „Нотинг Хил“, но не са те филмите, в които бих искала да влезна. Затова казвам сериал. И те са:
1. „Приятели“ – нема такова чудо! Това ми е като настолна книга. Толкова смях, искреност, простота, простотия, идиотщина в повечето случаи нема 😆 Влюбена съм в този сериал и нищо не може да ме отдели от него, въпреки че съм го гледала трилион пъти … минимум …
2. Следващия сериал е „Ед“ – него го гледах по Hallmark. Пак колкото пъти го даваха. Сигурно изглеждам страшно наивна, ама хич ми не пука. Толкова отпускащи, размислящи те могат да бъдат някои филмчета …
3. „Али Макбийл“, разбира се – пак заради идиотщината и искрените теми и въпроси, които те карат да се замислиш за много неща и да се вгледаш в себе си …
4. Изкушавам се да кажа „Двама мъже и половина“, ама … не. Затова залагам на „Карибски пирати“ 1. Е, не! Луд, луд, луд смях до полуда … Джони Деп е страхотен в тази роля.
Не искам да влезна във „Властелина на пръстените“. Колкото и да го харесвам този филм, си ме е страх от толкова бой и вълшебства да не си ида преждевременно, и то изядена от некой грозен орк.
Те това е. Моля, следващите включени да бъдат – Блу, Ивката , Василев и Графа.

