Има един крал на скорпионите и това е бате Спаси. За по-малко от седмица уби три скорпиона … вкъщи. Тъмнокафяви. Първият го е размазал с един удар, другите два ги уби с нещоподбно на Райд. Сега е решил да разлее мастика. Аз му викам, че така ще ги опиянчи, той си настоява на неговото и засмива се и казва: „Ще има: „Spartans, tonight …“ вдига ръцете във въздуха и почва да се полюшва в такт с музиката, която звучи единствено в неговата глава и да подрусва тумбак … Демек, той и подчинените му – скорпиони – ще правят джамбуре вкъщи под носа на жена му и чаветата … А аз няма да споменавам, като ставам през нощта да храня бебоков как оглеждам всички места, по които стъпвам, стени, ъгли, тавани (да, тавани, щото пък веднъж една хлебарка ми падна на главата и квото ми е рошаво гнездото трудно се разбрахме кой къде да бъде – аз с писъци, тя с гърчове …) Снощи, докато сменях памперса на суперЛюбо, усетих нещо да ми полазва крака, като погледнах, имаше и нещо черно, тихо изпищях, за да не събудя къщата и отскочих настрани. После видях, че това беше част от инвентара на малкия (щото бях седнала на земята), а черното е било надписа на джапанката ми. Дааа, сега в тия жеги се гърбя да ходя вкъщи с джапанки. Не се знае кога некоя гад може да изпълзи и да реши да тръгне на турне из къщата … Еййй … мъка, мъка, мъка …

