Вторият ми по любимост сериал след „Приятели“ е „8 прости правила …“ Много сладък, смешен сериал. Много.  Е, преди да си отиде таткото, беше още по-смешен, но и сега става 🙂 И след като свърши днешната епизод, в който двете дъщери тийнейджърки се опитваха да баламосат майка си с награда, за да си спретнат купон вкъщи, се замислих за моите чавета, като порастнат, дали няма и мене да ме правят луда гъба – със сигурност! Ще ме побъркват ли, за да се осмеля да кажа “ ще ме подлудите’ или от сорта на „ще ме вкарате в гроба“ – със сигурност! Ще ме разсмиват ли до изтощение – със сигурност! Ще се опитват ли да ме изкарат глупава и незапозната с проявите на младостта – със сигурност! Ще ме третират ли като слугиня – със сигурност! Ще ми се подиграват ли на незаинтересоваността ми към математиката и нейните проявления – със сигурност! Ще ми се подиграват ли, че няма да съм много в час с новите технологии – със сигурност! Ще ме хлъзват ли с шейната по нанагорното с изсмукани от пръстите оправдания за нещо неизпълнено или нещо вече свършено – със сигурност! Ще ми се сърдят ли, когато не им разрешавам да излезнат с този или онзи – със сигурност! Ще ме ‘мразят’ ли, ако им сложа вечерен час – със сигурност! Ще ги е срам ли от мене, ако кажа нещо пред приятелите им – със сигурност! … Мога много да продължа, щото и аз съм минала по този път, но със сигурност знам, че ще е забавно. Или поне се надявам да бъде … щото, иначе, егати скуката, дет шъ бъде 😉

