Разказва ми Елфа част от мафиотски филм и се сетих как днес се сетих за един друг мафиотски филм, който се казвал „История от Бронкс“ (10х фор римайндинг ми 🙂 ). Та … прибираме се с чаветата и татко от обедната разходка, аз, некак си, съм прилъгала Деница да не я нося, че … много тежи, бре … и отиваме към кварталното гаражче да купя лимонтузу, че ми се е запушила кафеварката и бате Спаси само ме юрка, че кафето ставало за 10 мин, а то става за 40 🙂 ама който си е Тутанкамом, Тутанкамон си е и не забелязва как се изнизва времето покрай него 😉 Утре ще я оправя … за друго ми беше мисълта … а … да … и гледам аз синът на собственичката приближава магазинчето, ходейки възбавно, старателно крепейки свръхдълбока купа с манджа, а, ако щете ми вярвайте, драги зрители, това момче е толкова огромно, че аз мога да се побера в корема му 4 пъти, а е една година по-малък от мене. (Тук се сещам за Червената Шапчица, неизвестно защо) и се сетих за въпросния филм „История от Бронкс“, където главният герой описваше един от мафиотите по следния начин:“Той беше толкова дебел, че разправят, че сянката му веднъж убила куче.“ Ние вкъщи много обичаме този филм и не пропускаме да го гледаме и да се изпадаме в луд смях на тази реплика. До сълзи стигаме. Хубав филм. Както и „Море от любов“. Този филм ме връща към много мили спомени от преди 4 години …

