Абе, нали съм фен на некои сапунки по Hallmark, плюс ‘сички гадни предавания „Мейкинг на тоя и ония филм“ ( на които не съм фен), набързо им фанАх спатиите как им бегат по тъча от лево. Гледам аз за н-ти път „Дъщерите на Маклауд“ и гледам аз едната героиня, абе, понапълняла кат на бременна ми си вижда. В следващият момент забелязвам, че я снимат само от раменете на горе, но пълната гушка и подпъхнало лице, не могат излъга зоркото око на Рошла Кльощова. Освен това прави впечатление как в общите снимки, въпросната госпожа бързо, с плавни движения (все пак е голяма като кораб, нема начин да не е плавна), се крие зад останалите и пак само главето да й се вижда. Това затвърди подозренията ми. Никой не беше в състояние да ме убеди! И тя изчезна. Разбира се, сценаристите … оооооооо, къв съм шемет непоръбен (пляс по челото)! Забравих да спомена – героинята не е бременна, жената, която играе героинята попадна в състояние на подозрение от моя страна. Разбрахте ли??? Та, тъй като тя е нещо като отрицателен герой във филмчето, сценаристите го извъртяха така или иначе, героинята да изчезне. Аз хич не се и запитах що. Не, че ми и трябва, де. Все пак гледам за забавление, не да си блъскам главата що е забегнала противната … забравих й името. След неколко епизода се връща героинята, а госпожата, която играе героинята, е видимо отслабнала, което също не ми прави впечатление по гореизложените аргументи. Да, де, ама изведнъж виждам, че тя е с блуза тип „прегърни ме“, както казва Niili, на което аз паднах възнак от смях, ама пък има логика … отплеснах се … до къде бях стигнала … а, да … та, гледам я таз женица, облечена с тази блузка, поотслабнала, но, все пак леко заобленото коремче говори за наскоро родила жена. И така – имайки предвид колко съм зле с математиката (в училище госпожата правеше поправки на тези, които имаха двойка на контролното … е, аз често правех поправка на поправката  😳  ), разгадах набързо цялата работа – госпожата наистина е била бременна, изчезнала е, за да роди, позастояла се е за малко и баааааааам!, връща се в сериала с нова сила – по-зловеща и крояща планове отвсякъде. Даже специално бяха кръстили серията за нейното завръщане: „Завръщането на черната вдовица 😉
И така, реших – основавам детективска агенция „Рошла, Кльоща и Сие“

