Искам да протестирам! Бурно! И искам отговори! Сега и веднага! Съвети не ми требват! Щото моите чавета хич не им пука кой кви съвети ми е дал. Знаят си тяхното и си го правят без капка умисъл за мене. В нашата къща заспиваме късно. Да, към 1-2 през нощта. И единствената причина е, че чаветата не искат да заспят преди 12, 12.30. А, с’я некой да ми каже – това честно ли е?????!?!?!? Хич не е даже, според мене, но, както се оказа, на тях не им пука, ама въобще. Чувала съм, че има бебета и деца, които заспиват за ЦЯЛА НОЩ към 8-9 вечерта. Де ги тез дечурлига да додат да дадат малко пример, да направят едно показно на моите хулигани? Де ги, питам? Ейййййййййй … мъка, мъка, мъкааааа … Вика ми едно другарче – уморявай го след баня Любо, дай му еди-кво си … нема … той си знае неговото – ако го уморя, спи един час вместо обичайния половин. Друг ми вика – едвам го дочакваме наш’то да заспи към 9 … де тоз късмет … За Деница – вече се отказах да я приспивам на обяд, щото не мога да я приспя вечер, а тя иска да танцуваме, видите ли … И кво мислиш, драги ми зрителю??? Можеш ли да се сетиш? Не можееееееееееш – ей го е 19.30 – рошавият звяр заспа и с нищо не можах да я събудя. Ама, не виках ли, не я гъделичках ли, не я преобличах ли, ноктите й ли не рязах, призовавах я към здрав разу, подканвах я да излезем вън на снега … нищо, брате, нищооооооооооооо … пак ще ми се … нали … разкаже играта довечера …. даже се опитах да я подразня, че ще ядем и тя белким в протеста си се разсърди и избяга. Тц, не мръднА изобщо дзверо. Айа, ай, ай, ай, ай, горкана аз Аре … ‘Мумията’ ме чака, а аз съм й фен!

