дали под въздействие на бирата или винаги съм го искала, изведнъж с пълна сила блесна в мен мечтата за жилище тип студио … или може и да не се нарича така, но аз така го виждам – стените от тухли, ама да не се ронят, нали, ако може, тук легло, там синтезатор, в другия ъгъл маса с ваза и красиви есенни цветя, отстрани игрална площадка, на второто ниво (защото задължително ще има такова) са примерно ъгълът на кухнята, на втория етаж ще са двете спални – за нас и за децата и всичко ще е в много, много топли цветове … някъде ще има уредба, от която ще звучи красива музика (според моите разбирания, на бате Спаси рабиранията за красота в музиката далече се разграничават от моите и стигат до Пантера и подобни стърготини) … а дали просто не съм оглушала от умишлените викове и крясъци наДеница в ухото ми и чувам в картини …

