Неколко неща ми се ще да споделя, но едното е малко гадно, та затва ще мине първо. А то е, днес май доста народ са го чули по новините – за детенцето на 2 години, което се нагълтало с кисело мляко, в което имало сода каустик и слава Богу, няма кой знае какви последствия за сега. Но много се ядосах на прозиводителя на киселото мляко Юсуф някой си, че каза, че, според него това било „провокация на госпожата“, демек майката на детенцето, което повръщало за 4 часа 6 пъти. Дъщеря ми от настинка повърна малко един път за двата дни с температура и аз полудях, а тоя михлюзин ще ми се отваря … лелейййй … Полудех! Да ми се беше случило на мене тва и да я чуя тая нагла реплика, бързината на малкия Мук и нюха на хрътките ряпа да ядат – намирам го тоя и му отмъквам гръцмуля неден скодуумен животински. Как може, бе, драги зрители, такава простащина (прощавайте, че ви звуча като Юлиан Вучков, но съм бясна)? Как може такова дебелоочие?!!!!!?!?!?  Нещастен алчен производител на смешната марка „Искра“, която се продава само в споменатия район (извинявам се, не го запомних, аз полудях от ярост … Търговище ли беше, Шумен ли, ще излъжа, не помня). Как може да са толкова нагли и дебеловрати мръсни, алчни, дебели, мазни, гадни, гаднисти, по-гаднисти, най-гаднисти, нехаещи за чуждото нещастие, жалки отрепки на обществото, та, как може да са толкова брррррррррррррр … губя дар слово от ярост, честно … Кой е тоя идиот, дето ще тръгне да дискредитира великата марка, чийто прозиводител е Юсуф Някой си, че да не може той да си продава смешното мляко с цената на аха-аха умиращо дете? Не мога да дам смислен коментар. Извинявам се. Просто съм бясна на тази идиотщина, която се случва във великата държава България. Наскоро Размишльотини питаше от какво точно се гордеем, че сме българи или как во ни кара да се гордеем, че сме такива. Е, докато има такива смешници като господин Юсуф дъра-бъра, нямам как да се гордея, че съм такава. Ако се гордея с нещо, то е, че съм имала благословението да имам две прекрасни деца, живея на страхотна улица в страхотен град, имала съм и имам прекрасни родители, както и такава сестра, както и приятели. Историята на България също ме изпълва с гордост, но до едно време от нейното развитие. Оттам нататък СМЕ малки мижитурки, без изключение. Всеки гледа да се докопа до колкото може повече власт или пари, или присъствие, или притежание, или, квото си помислите – всички язви на общестовото. Яд ме е, че такива като Юсуф ги има навсякъде и ще се измъкнат, а, че адът, в който са живели родителите на малкия Олег не му пука на жилетката на ефенди Юсуф. И, за да затворя прибързани изказвания – НЕ! Не съм расистка, нямам против турци, цигани, черни, жълти, оранжави, ако дъщеря ми иска да се омъжи за цветнокож, нямам против. Против имам дебелоочието на нагли мижитурки, които с цената на човешкото здраве и живот се домогват до малко повече парици, които ще си ги вре и той не знае къде, когато му дойде времето да си отиде от тоя свят. А то идва. И то идва скоро!

Тъй … то стана цял пост, бе, драги зрители … тогава другите поростотийки за другия път.

п.с. умишлено не съм оцветила словоизлиянието ми в червено, както обикновено правя, щото съм бясна и ми е черно пред очите.

