3171876980_94a81f581e

… „сутринта ги докараха“, „в неделя са брани“, при условие, че ги купуваш в събота(но не е казано коя неделя) 😉 „току-що го докараха хляба, много е пресен“ … „сутринта са брани краставиците“, „най-вкусните домати“(Тръгнали на кой да ги хвалят – язе не си слагам такова нещо в устата) „царевицата е млечна, много е вкусна, много е сладка“, „мандарините са без семки“, кромидът е най-пресният от всички сергии, току-що е докаран“, „пресен, та дрънка“    😀    😀    😀   😀   😀   😀   😀    Колко сме ги чували и колко още ще ги чуваме 🙂 На бате Спаси (щото той сега е доставчикът вкъщи) му ги пляскат едно след друго и всеки път, като си дойде с нова стока, ме кара да позная кога са брани морковите или кога е докарано виното („още лепи“), или защо краставиците са толкова ‘пресни“ при Коцето, защо Белгийката продава най- ………. зеленчуци, а най- ………… са на спирката, но пък за пазара е доста далече … Много се смеем, особено, ако се паднат мухлясали моркови (да, имали сме такива случаи – прекрасни на изглед, отвратителни на вкус), „краставиците са супер, не знам си ква порода (датски май каза жената, но ние я кръстихме Белгийката, краставиците беха отвратителни)“, морковите са най-хубавите от източното крайбрежие насам, няма по-евтини и вкусни чушки от при мене, моя чесън не е китайски и не люти, моите портокали са без семки, дърибус-бърибус, дърибус, бърибус, сиренето ми не е такова, ама е от онова другото, опитвал ли си го, тая луканка е на еди-кой си … аре, холан, а? И ние доматите не ги ядем с коловете, а, аккато се разбра, аз хич ги не ям, така че … по-леко, де! Ако искам 16 чушки, кво те бърка колко кила е? Искам 16 чушки и точка по въпроса. Аз съм преценила за колко ядене ще ми стигне. Кво ми буташ още и ме питаш дали не искам да закръгля? Не, не искам. Що ме лъжеш, че сутринта са ги брали краставиците, когато е очевадно, че не са, ами по-скоро сутринта си ги купил от борсата 🙂 Както и да е. Знам, че въпросите са ми риторични, не се пънете да отговаряте, но на нас вече ние е хоби да отгатваме кога нещото е сколасано, тъй да се каже   😀   A на вас 🙂

картинката е взета от тук

