Седя си днес във фризьорския салон, фъкат ме и слушам как двете фризьорки и едната клиентка оживено си обменят информация и преживяно относно диетите. Пък как едната била на лунна, другата на протеинова, споменаха за въглехидрати и нам си кво, не ги разбирам и се замислих кво съм тръгнала да се тръшкам, че детето ми имало левкемия. Еми … имаше, да, сега се борим против нея, ще се оправи, въпросът е, че няма нищо, което да дойде до човек и той да не може да се пребори с него с нужната вяра. Та, мисълта ми беше, че ето, за тези жени и доста народ е безкрайно важно да не са дебели (за мене включително, ако и да съм два кокала и малко кожа), но това ли е най-важното в живота – дали си дебел или слаб, дали си с дълга коса, дали гаджето ти не ти е направило филийки за закуска и е закъснял 10 мин за срещата, щото е изпуснал тролея или майка ти ти е забранила да излезеш с чак толкова къса пола, а баща ти ти е казал, че, докато носиш неговата фамилия, ще се съобразяваш с неговите правила, че в работа някой те е погледнал накриво, щото е сънувал кошмар, ама ти си мислиш, че те гледа накриво, щото си параноик на тема „всички са длъжни да ме харесват“, пък в ресторанта (кво беше тва) не са ми донесли пържолата алангле(така ли се пише), а полусурова(да, знам, че е едно и също) и много важно, че не са ми донесли Пиринско, вместо шуменско или Шато ала бала, вместо Сувиньон дърибус-бърибус. Идеята ми е, че животът като цяло ти поднася неочаквани неща и единственото, което се иска от нас е да НЕ си правим планове. Щото, както знаем, нервите ни са незаменими – ýмре ли един, край, нема връщане назад и закво да си ги хабя, след като са толкова крехки за това, че в шоколадовият сладолед имало повече калории, отколкото в соевата салата и не си доставя кеф на организма, небцето ми и цялото ми същество с един сладолед, отколкото да се мъча с трици и зоб? Само щото съм имала няколко кила отгоре … А, бре, хора, животът е прекалено кратък, за да си пилеем силите в изчисления (инженерите да не се сърдят, говоря общо), подскоци, Пилатес, йога, енергийни простотии (тук си заставам твърдо зад думите, както и зад всяка друга такава), карти Таро, тръшкане, че си заразно болен или, че си в сатурнова дупка и не знам си какви други неща, които те заробват и заробват, и заробват, докато умреш. Буквално. Точка. Освен това научих пак на същото място, че целулитът се получавал на места, които били изложени на студ и там организмът бъкал, квото там бъкал, за да се предпази кожата и организмът от измръзване и затва се получавал целулитът … Кво ли не можеш да научиш в тия фризьорски салони …

п.с. заглавието няма нищо общо с поста … Просто Краси Радков в 80% от случаите ме размазва от смях … както и „Господарите“ …

друго п.с.  знам, че сега всички, които ползвате диета, ще скочите срещу мен, недейте. Аз съм от другата страна – за нула време станах кокал и половина, не е гот, нямам нищо против хората рубенсов тип, говоря за важните неща от живота … ама, тва си е мое мнение … каза тя, изпивайки поредната чаша бира и захапвайки следващия шоколад  😛   (не с лошото, ей, аз съм кротък човек … до едно време 🙂 )

