Днес ще съм сериозна и ще говоря за две победи – на едно момиче и едно момче. Победа в Music idol. Победа над рака. Браво за девойчето, много добра, въпреки че останах изненадана и не толкова изненадана. Браво на Кристиян. 16-годишен младеж, преборил се с рисковия протокол в борба с левкемията, който е толкова тежък (протоколът), че много често води до фатален край. Майка му в началото ми беше вдигнала мерника и хич не ме долюбваше, но после, незнайно защо, й станах много приятна, без никакъв контакт от моя страна и опит за стопяване на ледовете. Изведнъж реши, че ние с Деница много я кефим и много взе да ни се радва. Не знам, може би е чувала, когато съм се опитвала да усмиря буйствата на Деница и ревовете й с жалките опити, че в другата стая има батко, на когото му е лошо и да спре да плаче, защото ще го събудим. Виждала ме е, когато приспивам свръхактивното си, въпреки тежката химиотерапия,  дете още в 8 часа, как съм й пяла и танцувала с нея и как съм й държала ръката … не знам … няма значение, най-важното е, че тази майка днес е най-щастливият човек на света – синът й е здрав! Толкова се развълнувах, когато ми го каза, че станах и я прегърнах. Тя се разтопи. Невероятно е усещането да чуеш такава новина … просто е невероятно!

