Не мога да кажа, че ми е най-мъчно, но ми е доста мъчно, че не мога да слушам любими парчета вечер на компютрото. Не е само заради тонколоните. И заради чаветата. Не мога да си позволя да отида в онзи свят на отмора и почивка, както аз го разбирам … Ей на, сега, гледам от майспейс ми пуснали как Карман бил пуснал нови парчета … ми нема как да ги чуя … току-що и двете чавета откъртиха и просто нема начин да си позволя да ги събудя и целият цирк да почне отначало … Друг път съм абсолютен бастун – стоя и гледам, не си чувствам ни ръце, ни крака (щото сме танцували с Деничето на „éла, éла“ няколко пъти, танцували сме на шоуто на слави много пъти, гушкали сме се с любо и всички останли операции, които се полагат на млада наперена майка) и само гледам тъпо и съжалително в нищото …

