От много отдавна ми се иска да пиша за „Не съм мама, баба съм“, но все ги забравям случките, а те не са една или две, докато сме при татко, и току се зарека, че – ето, това ще го напиша и става нещо и заричането си остава до там или просто … забравям и всичко си остава там, в миналото и нашите щастливи души. Гледам си чаветата и не мога да се нарадвам на щастието, което е пристанало в дома ни. Имам най-прекрасните деца на света и никой не може да ме обори! И двамата са от диви, по-диви, търсят се един друг, обичат се и се хилят на щуротиите си един на друг. На голяма почит вкъщи е гонката – най-често Любо задава началото, тръгвайки към изгрева. По някое време се спира, за да провери дали сме разбрали малкия му замисъл на Вагабонтий Вагабонтиев и в момента, в който ни види нахилените физиономии, забива глава и хуква през глава да пълзи към нищото, кискайки се. Деница вече е хукнала след него, смеейки се и се чуват един през друг възгласите ни: „Бебе-беглец! Още един беглец!“ Любо се чупи от смях, виждайки Деница, а ние се въргаляме, гледайки ги как се смеят и нищо друго няма значение! В момента, в който Любо бива хванат, той изпада в луд смях, Деница започва да скача на леглото, малкият започва да блъска по него в луд възторг и циркът е открит  – заповядайте, деца 🙂 предлагаме бира, бира и много бира, ракията и шопската салата на бате ви Спаси да не сте я пипнали 🙂  Другото, което ни счупва от смях, е как Любо скача в кошарата и вика. Баща му го кръсти „Гръцки фен“, щото „така били викали гръцките фенове по стадионите“. Безкрайно смешен е! Няма описание за такова нещо. Само седиш и се чупиш от смях. Новият му прякор е Ел Греко. Безкрайно ги обичам и двамата … ако и да крещя след Деница постоянно … много е диво, тва, ейййй …. така си е седнало на ушите, че нищо не чува кво му се говори … аз й обяснявам нещо и вече съм почти на ръба на истерията, тя най-сладко се обръща към мене и ми обяснява как чичото с маската бил набил другия чичо, щото бил лош. Де, брееееееее … да се смееш ли, да плачеш ли, да си блъскаш главата ли … ама, тва е най-най-най-най-лекият пример, който мога да дам. Няма да споменавам защо се бавим, когато тръгваме на разходка – аз казвам: „Дени, ела да сложим наколенките (примерно)“ и виждам как малката кльоща е поела в другата посока с невероятна бързина, че се и крие … бре … от де таз смелост да се гаври така с мене? Не остава неовиквана, ама, по погледа й виждам, че ‘кат си пееш, Пенке, ле, кой ли та слуша“ … Тотален хит вкъщи е „Хей, ръчички, ей, ги две …“ За Любо е универсалното успокоително. Удари ли се, спи ли му се, разкиселее ли се нещо, запявам и се нахилва. Деница се включва в пеенето, припява и бате Спаси ( получава се асинхронно пеене на три гласа) и веселбата е готова. Днес, обаче, трябваше да сменя жанра, от което и двамата полудеха от кеф и в момента, в който свършех да пея и си виках: „Браво!“, Деница, смеейки се, викаше „айде пак“, а Любо, гушнат в баща си, ръмжеше ‘аааааааааааа’, въртеше ръчички, демек „кво се шмулиш още, ми не почваш пак да пееш?“ Задавих се от пеене, щото в същото време хранех Деница(няма връзка що аз се задваих), на Любо му се спеше отдавна и беше голямо изпитание за мене 🙂 все пак се опитвах и филм да следя 🙂 … абе, кеф голям … колкото до „не съм мама, баба съм“, има много … най-малкото е, в момента, в който започнат да оцветяват книжки. Татко така се вживява в цветове, излизане от линийките (според Деница „намейки“) и току си изръмжат, че ‘това било неговата книжка, чакай да довърша“, ‘неееееее, дай ми я“, ‘ чакай, бе, само още малко’, не, дай да видя другото’ … голям смях е отстрани … Татко дори толкова се вживява, че по няколко цвята държи  в ръка 🙂 за което отнася и солиден бъзик, разбира се 🙂 Но последната мания в оцветяването е Деница да държи молиБа или ‘намастера’ и аз (или който и да е) да й държи ръчичката и заедно да се оцветява … така се научи в болницата и сега гърчът е голям … не ме питайте как ми се схваща ръката с тия молиБи …

стана бая длъжко, утре или другия път ще разказвам за реда на Деница и Скуби Ду :0) … както и как Карлсон се хипнотизира от тях …

