Много се дразня, когато в Била (най-вече), хората решат, че трябва да си подреждат безбройните покупки в също толкова безбройните торбички, взети специално от дома, за да не им даваме 20 ст гювеч на мръсните капиталисти. Следва да платят, търсейки трескаво точни стотинки в свръхмалкото портмоне, в  което и дъщеря ми няма да се намери и поглеждайки ту ядно, ту, уж, виновато, ту извинително към следващите на опашката, щото, видите ли, ги били задържали. Ми move it, де, move it, move it! Помисли малко преди да нервираш, и без това, изнервения български народ. За съжаление, ми прави впечатление, че това не са пенсионери, които са си купили едно кисело мляко и два кренвирша, а достолепни представители на средната и надсредната класа сред населението ни. Ми, срамота, бе, братя българи, може ли да ни пишат, че сме втория по интелигентност народ, а да сме такива цървули на моменти? Извинявам се на засегнатите, аз в повечето случаи съм сигурно същия бастун, но гледам да се съобразявам с останалата част от обкръжаващите ме, все пак не съм Робинзон Крузо в необичайна обстановка и имам добро възпитание, но има моменти, в които единствено доброто ми възпитание ми пречи да не натикам някого в на мишката дупката. Айде, холан!

