Аз не гледам сериали. Т.е. сапунки. Но в Изолатора, поради липса на други телевизии освен бнт, бтв и нова, се зарибих по два 🙂 Не очаквах да ги гледам, когато се приберем вкъщи, но … е, па, гледат се –  хип, хип, ура 🙂  Дава ми се терен, дет се вика 😉  Дори за този, дето е в 8 вечерта ( но, между нас казано, щото нема друго за гледане 🙂  ) Та, ето така ‘гледам’ аз сериал – положила съм морни кости след дълъг, тежък, изморителен и твърде жегав ден, очите ми се затварят, а до 6 следобед съм пила кафе ( не върши работа). Уж съм в почивка. Но моето полягване е явен знак за чаветата да ме налазят – свила съм си в последния момент коленете, за да не падне Любо, който е решил, че вече може да ходи сам по 3-4 крачки и е свръхсмел. Нема начин, требе да го предпазим (че и мене си), щото, като падне, ще се удари, че и аз ще пострадам – я от зъбетата му, я от главето му, заминАх си и аз. Та свивам коленете и повдигам  крака от коляното на долу нагоре. И позата ми е достойна за уважение сред феновете на аеробика, щото хлапето решава, че ще се държи там, моя крак ще стръчи във въздуха, а той ще се друса и ще крещи възтрожено. Другото Маугли ми е залепнало за ухото и шепне, крещейки: „тежка съм, тежка съм, тееееееежкаааааааааааа съъъъъъъъъъъъъъъъъм“ 4 минути, бате Спаси оставя салата на масата и пита нещо, но, уви, не го чувам и двете ми уши са заети – с едното слушам крясаците на малкия вагабонт, а  другото се ползва като промиване на мозъка (неква лапешка психологическа атака); очи, за да гледам сапунката имам, но, за съжаление, не съм се научила да гледам по зиг-загообразен начин, щото, както споменах, Любо се друса (да не се бърка с друса), аз съм на земята, а бате Спаси кръжи с кръшната си снага пред телевизора и постоянно го закрива …

Та, така гледам аз сапунки …

