за нула време във фейсбук ми направиха анализ и разбрах що за човек съм най-накрая – пък в живота ли, пък коя публична личност ли съм, пък кой политик съм – изкараха ме, че съм Сергей Станишев (а толкова исках да съм пич кат Бойко), кво цвете съм, хиляди имена, не ги помня вече, ама бяха красиви, изобщо, тоя фейсбук е … егати Вангата … добре, че не му вярвам, че току съм разперила юмруци пред Бойко да ми върне престола … Да не говоря, че се оказах и мечтания МЪЖ, при това избухлив … Леле, леле, леле … какво ми дойде до главата … добре, че не вярвам на хороскопи, щото тва досущ кат хороскопите …

нема да споменавам за милата ‘завист’, която ме е обзела при споменавато на почивки на море … лилииииииии … ах, моретооо, ах, моретоооо … в мен оставааааааааааааааааааааааааааааа … swim, dear, swim …

