Що за любов е тази, която прощава всяка твоя грешка и която пази в ръцете си всяка твоя сълза? Искам такава любов да ме обгръща постоянно. Т.е., щастлива съм, че я имам! И да мога да отговарям по същия начин. Да знам, че, когато вали, ще е моят дъждобран с прегръдката си и после ще ме изсуши с усмивката на дъгата. Ще ме усмихне със сутрешната кавга на врабчовците и ще ме разсмее с неразбориите и каканиженията на децата ми. Ще ме успокои с красотата на свежото време сутрин, ще навее носталгично-романтични чувства с пролетния дъжд, ще ме просълзи от радост и неизказани чувства, които просто не могат да бъдат изказани, но те владеят до степен на полетяване. Ще те прегърне и светът ще изчезне и оцетът в граха му няма да ти пречи. Ще накара облаците да изспият снега си и да предизвика бурна радост в чаветата ти, ще ти подари най-уханния букет цветя и ще играе с тебе до ненасита. Ще те успокои в милувката Си/си и ще повее с бриза на любовта в почивката ти … Ще ти поднесе кафе с шоколад в леглото и ще те остави да почиваш, ще пази съня ти (не)хъркайки … Никога няма да те изостави дори и когато се разкъсваш. Ще прави жертви заради тебе и няма да брои грешките ти. Ще изтрива сълзите ти и ще ги пази, правейки огърлица от тях. Що за любов е тази, която прощава всяка твоя грешка и която пази в ръцете си всяка твоя сълза?

