Тоз фейсбук ми дава доста зор. Добре, че не го затрих. Взех, че и аз му офенях. Пъна се вчера да си направя нещо по него и не става, и не става. Ползвам жокер ‘обади се на приятел’ и приятелят съвсем компетентно ме осведоми, че требвáло да сетинговам некви фийдове и после нам си кви аресес-ове на моя блог. Разбира се, аз нищо не разбрах, но чинно и прилично, тръгнах да следвам указанията. Там, където ме пратиха, не видях такива работи и веднага заподозрях заговор срещу мене от страна на фейсбук. Когато се оплаках на милото Шу, тя изпадна в смях. Не знам защо, но така си беше. Днес, тъпо и упорито, продължих да се ровичкам, да алаувам и алаувам, и алаувам в несвяст всичко, дето ми предложи, белким се появи това, което искам. Явно, тъпостта и упоритостта ми беха възнаградени и успях 🙂 Пáи се, фейсбук, идем!