Шаманска му работа

18 Коментари

Браво на Тоя, дето е измислил ръкавиците! Браво! Хвала! Решавам, че требе да купя на Деница нови фулмастери, щото Любо изяде нейните стари два комплекта и се понасям. Добре, че мимоходом съм видяла, че пише  ‘-5, ма се чувства като -11’, та се навличам доволно. Слагам си дебелата блуза с качулка, якето, подобието на шапка, шала и ръкавиците. Досущ кат нинджа бех. Само очите ми се виждаха. Ма, нали съм си много умна, си тръгнах с маратонките. Те, верно, са дебели, ама много се лизгам с тях. Не, не съм паднала, не потривайте ръце доволно. Особено ти, Иро, … Ама, нейсе, чувствам се много ‘овлъгана’ от тия шамани – метеоролозите. Не може на морето да са задръстени от сняг, а тук и с шублера да не можеш да го премериш. Подигравай ми се, Шу, ама е така. Отживяхте си вие на снежни снегове, а ние тук една топка кат’ хората не можем да направим да поиграем с децата. Е … вчера посъбрахме малко снежец от пейките, та ги понацелихме с татко. Дени отнесе доста топки, Любо се въртеше в кръг, кискайки се. Няколко пъти се спираше в земята с глава, но ще го отдадем на тежките обувки и яке. Дени не можех да й хвана спатиите, толкова бързо бягаше предвид навлечеността си. Дааааа, направих клипчета, разбира се … но … ги затрих :((((((((((( И, да, не искаха да се прибират … Любо взе да каканиже, имам чувството, че псува на моменти, като го заповтаря тва ‘мама, мама, мама“ ревейки и тръшкайки се … Деница не мога да я хвана …

За кво говорех … а, да за времето. Много ме разочарова тази година снегът! А така си мечтаех да хвана Деница и да я запокитя в некоя пряспа … Любо щеше да й се нахвърли с писък от кеф … карай … другия път …

Hiding place

11 Коментари

Къде е твоето скривалище? Докато се опитвах да приспя малката си немирна, щура, бъбрива дъщеря, в главата ми се блъскаше една моя любима песен(отскоро), която просто ме изстрелва в небитието с утешението си, с нежността си, с вечността си. Там е моето скривалище – в песента, в радостта на децата ми, в участието ми в дивотията им и щурият им смях, когато участвам в палавостта им, в любовта на съпруга ми, в спокойствието на дома ми, във вярата ми, в приятелите ми … Тривиалните неща, нали 🙂 Но колко важни са за нас и кога ги оценяваме чак … както каза Све-то –  „намали бирата“, не, драги зрители, това няма нищо общо. You Are My Hiding Place!