Язе обичам да си дуднем. Дуднем си по секо време – докат готвим, докат опраям къщата след дечурлигата, докат одя до пазаря, докат се чипам … там си пеем, кога седнем срещу телевизоро и на него му говорим – на чиляка, дет разпрая новинити, кат ми кажи здрасти и аз му отговарям. Знам ли, гледа мъ толкоз … така … прау в очити, та си викам: “ Бре! Тоз убавец май мени поздравява“ и му махам, ей тъй, за здрасти … как кога махам на стрина Михайла кога съ видим на площада за орото да са фанем. И с нея кат са фанем, друсаме орото, дуднем си, друсаме орото, дуднем си. Ного обичам га съм си дома. Тогаз едно гълчене пада. Я по телевизоро, я по децата, я, по мъжо, я, по играчките, я, по мачорот, дет го нема, я, по изгубената младост … га, бехме млади, еееее, га бехме млади … кво гълчах … а, да … Оня ден отивам да купя ляб. Ма първо фащам бирата. Па са сещам за оня лаф „То в къщи ракия нема, ти ляб купуваш“, па прихвами да са смеим с Лилиту. Засукана мома е, нищо, че е минала пеесетте. Убав чиляк е. Става. Оня ден зе да префърча сняг. И аз па за ляб, ма тоя път у магазина беши дебелия Хари. И нали съм си женка, го подкарах как си знам: „Ся, дал ша натрупа, а? Ко мислиш?“ Той па ми са върза и зе, че ми отговори. Ми, кво да напрая, таква съм – обичам да си дуднем. Кеф ми я. Хем информация (дет му викат днес) обменям, хем си угаждам на акъла.

Оня ден Бу ми тропа на прозореца и вика:“ Еййй, стрино, ей, бульо, дека си?“ Викам язе по-късно: „Тука съм, каи ся“ Па тя ми вика: „Думай ся – що си дувална да си жина?“ Викам:“Бре, па от де да знам? а ся сичко живо иска да са имаципира, дай да ги побутнем малко женкити, чи с тоя моя мустак … аз, верну, го зализвам и фризирам, ма … понявгаш трудну минавам за жина. Добре, чи кат са раздудна и секи ма познаа веки“  Та затуй … ни знам ного защитих ли си призванииту, ма ноу обичам да крякам, ейййй … гат са събирем маалата … мани, мани … Те за тва аресвам да съм жина – моем си дуднем и да си дуднем, па ше си каем квот си искам и па никой нема ми кае копче, щот ша си помисли: „Ъ … женска му работа“ …

denia също има кво да сподели

Blue ни смайва с магьоснически шофьорски умения

