Ейййй, нема приспиване тоя моя прайд! Блещят се в тъмното, не ми требе ламБа. „Мамо, ще ми изпееш ли песничка?“, а аз вече муча в сумрака в опитите си да ги кротна. Днес реших, че ще ги приспивам заедно в една стая, а не само да подвиквам кат хамалин на Деница от другата стая. Разбира се, ефектът беше същият. Грам уважениекъм майчината ми персона. Подхвърля ми се „доб’е, де, мамо“, както се подхвърля кокал на куче и пак си прави нейното. Любо и той много важен. Като реши, че е пил достатъчно мляко, директно се забучи на леглото. Викам си: „айде, тук ме огря от раз“ Кво от раз, брате, половин час се въртя като ветропоказател. Та върху мене ли не ляга, та не блъскá стената с крака ли, та не мучеше  въпросително „мамо“ ли и пак отново и отново. В същото време Деница вече се е присламчила до нас. Аз съм по средата, нея съм я гушнала с едната ръка, Любо се опитвам да го хипнотизирам с галене по личицето. „Мамо, пей!“.  Замрънквам аз тяхна любима песен. „Мамо, по-тихичко пей“ Еееееееееее, чéта, аз да не съм радиостанция „Геновева Шотлекова“? Ай, моля ви се! Гледам часовника, минали 15 мин. Деница се върти кат изоглавена, Любо – тоже. Отвяват ме с „доб’е, де“ и пак – търкул насам, търкул натам, за разнообразие ме постъпкват кой с 18, кой с 12 кила. Ама, аз не се натискам да ставам. И без тва ме боли врата и главата. Което ме води до следното – постоянно съм заплашвана с побой – юмручен, шамарен, словесен. Я от странско, я от нашенско, я от шопско. ‘се на някой не съм удобна … Мислим да емигрираме в некой манастир. Там ще дам обет за мълчание и ще бера малини на воля. И горски ягоди. Оказа се, че това главоболие, което ме мъчи от около седмица насам, не мъчи само мен. Оплакох се на една продавачица. И тя имала същия проблем – съвсееееем леко виско кръвно. Голям зор ми дава обаче. Все едно имам забит пирон във врата. Мáртин, озапти се, не е в мене проблемът. Стигнахме единодушно, че е от атмосферното налягане тоз дискомфорт. Както и от постоянната липса на шоколад.  Те, тази несправедливост (последната) биде поправена веднага и на място!

