И така … продължаваме да превземаме 30-те. Любимата ми възраст от всички възрасти. Не знам що. Така го чувствам. Сефф ми каза, че  жената била най-красива на 40, а аз отговорих просташки – и провиснала. Не знам що така го изтърсих. Искаше да ме подгрее за следващото десетилетие, когато ще бъда още по!!!!!!, а аз … добре, че е човек с чувство за хумор, та го писахме в графата смешки 🙂 иначе, денят беше чудесен – започна с прекрасен подарък, неспокойна нощ от Деница, прилив от поздрави още с включването на компютъра и телефона, добри резултати на Деница от болницата (е, още има кво да се желае в една определена област, но пак, слава Богу, идват си на мястото нещата), тя изяде огромен дюнер, от който аз опитах почти нищо, нови поздрави, любими песни, Любо върху готварската печка, което е ново постижение за него, поздрави, поздрави, поздрави, топлина в сърцето, все мили и скъпи поздрави. Питат ме: „Ще празнуваш ли?“ Хора, поздравите ви ме караха да празнувам цял ден или на китайски цъл дън! Много мило, топло и сърдечно ми направихте рождеството! Много! Вечерта чух акапел на трио Шопета, което беше страшно затрогващо, мило и топло (гачи ли зациклих на ‘топло’), плюс уютен разговор с принцеса, която имаше гласче на малък грабчо, както му казваме ние вкъщи, сладък малък врабчо, който ми чуруликаше. Обаче имах чувството, че на въпросите ми малкия грабчо стоеше изпънат, мирно, равнис и готов да козирува. Миличкият ми грабчо … толкова хубаво пееше … а отстрани Грабчо Старши и Грабча стържеха и се кискаха, чух аз  всичко 🙂 Много, много, много … топло 🙂 Поздрави получих ‘секакви – домашни, филибелийски, шопски, старозагорски, шуменско-шопски с откровен кикот в поздрава, австралийски, щатски, италиански, по бандзо-вски, английски, молдовски … ееееееххххх … счетоводителски, трз-ийски, изтребителски в пенсия, молиф-ски и сие, парапланерски, елфски, морски, Варна и морето, академични, вълчи и аланонски с 500 целувки …абе, секакви … най-вече топли 🙂

Thank you, guys! Страхотни сте и направихте един обикновен ден необикновен!

Ооооо, забравих да кажа за прекрасната торта, която получих … живо кощунство си е да я изядеш, ама нема да й се прости!

Айде, че бате заспа на стола, милия …

