Любо ще надмине Карлсон. Не му трябва перка. И без нея все е някъде покачен. Както многократно съм споменавала, любимото място му е масата. Затова вече нямаме столове около масата. Превзе и бар-стола. Толкова важен, че чак и танцува върху него, дупи се, клечи се и всичко е на ръба на подскачащото ми сърце. Махнах го и него. Стола. Отдавна е превзел принтерът. Мислех, че с възпитание и дисциплина, ще го отуча. Къде ти, брате. Гледа ме нагло в очите, хили се и скача върху леглото. Озни ден го намерих, качил се върху принтера с ДВАТА КРАКА, прегърнал монитора и се опитва да го повдигне. Прималя ми. Принтерът беше надлежно и прилежно откачен, свален и качен отгоре на гардероба 😦  На връх рожденния ми ден, приемайки поздравления и хилеща се , отивам през 30 секунди да видя кво правят диванетата в другата стая и какво заварвам? Ужас, драги зрители, ужас! Любо, покачен на готварската печка :(( За вас лъжа, за мене истина. До китките и … и ми се хвали … със слънчевата си усмивка … Добре, че отдавна й изключваме на нея контакта, щото познайте какво прави с нея … Сега готви и симти, че не му се получава …

