Мислех да не пиша с риск да обидя приятелката си, но не се въздържах и ето на – пак ще ми слушате дърдоренето.


Иде реч, че добрата стара Niili от workshop-a ме е наградила. Да си призная, не разбрах точно за какво ме награждава, защото, доколкото схващам, ако схващам, а аз рядко схващам, наградите, май, са за хората, дет правят нещо с ръцете си или творят нещо – картички, рисуват чаши, вази, неща, правят свещи, пишат книги и  изобщо хора на творчеството и изкуството, а мене там ме нема. Ениуей, сред наградените съм … да се чудиш що … Играта била следната – споделяш 10 неща, които те правят high, 5 неща, които не се знаят за тебе и номинираш нови 5блога, които, евентуално, да поемат битката.

Обичам децата си и съпруга си, както и всяка тяхна дивотия, която ме изстрелва в никъдето, но то тва е ясно, така че продължаваме нататък:

– обичам да вися под душа – кисна се, пея си, мотам се … чак ми прилошава на моменти от топлината, но тъпо и упорито стоя.

– обичам кафе с шоколад. Чудесна комбинация. Чу-дес-на!

– обичам да говоря по телефон, скайп, майп, дори се прежалих и на фейса. Извинявам се на тези, които са били потърпевши.

– обичам пролетта във всичките й проявления – слънце – меко и гальовно, птички – невероятни изпълнители и творци, дъжд – обновяващ и освежаващ, трева -е, те тва е зеленото на зелените. Браво на Тоя, дето е измислил пролетта!

– обичам да пиша – на клавиатура, с химикал, обичам … напира отвътре. Наскоро слушах Милко в едно интервю. Там чух това, което искам да кажа – то напира, трябва да излезе. Като намеря кво съм писала из тефтерите, когато сме били в болницата с Деница, особено в изолатора, тръпки ме побиват … То бива красноречие, бива, ама, чак пък толкова 🙂

– обичам да ми е подредено и слънчево вкъщи – това ми предизвиква такъв уют и толина в душата … Е … с тия две лапетии свръхрядко е подредено, ама …

– обичам да пея. Много! Ама, много!

– обичам да се люлям на люлката на децата, прегрънала едно от чаветата …

– харесва ми да чистя … е … не влиза в графата ‘обичам’, но става 🙂

– обичам да се шегувам … понякога е доста неуместно, но е по-силно от мене … сигурно ми трябва терапия …

Идва ред на 5-те неща, дет не ги знаете за мене. Хм …

– едно време, като почнах да се боядисвам, почнах с червена къна, после минах на бургундско червено и се застоях на русо.

– имала съм гастрит.

– понякога си слагам очилата, ама повечето пъти забравям

– имам нужда от масаж

– обичам  да се смея, не съм лоша, ама …


Тъй, дойде и ред за номинациите. Тъй като е доста трудно за такива номинации, определям –

Ирония – мдааа, тук ще отнеса шамарите кат стой та гледай

Златина – прави страхотни снимки (тъпо описано, ама пък е истина)

Гери – така ме move-ва, че чак ме размазва

Амелия – невероятна поезия

LeeAnn – страхотен успокоител и подстрекател

и тъй като ми е малко, искам да номинирам (как звучи само а … изживявам се, та … дрънка чак)
Молифчето
– уникален творец

каза тя, приключи с тортата и пое към залеза.

-п.с. аз си знам, че съм си заплес – забравих да сложа значката … ей ся …

