4 сутринта. Ква сутрин, още си е нощ. Черна. Шумна. Изнервяща. Напоследък все съм събуждана със сърцебиене. Дали, извадена от дълбок сън, дали от страх, едвам дишам. Та, 4 през нощта. Дени я боли и се върти. Много я боли, много се върти. Застивам, санким така ще й мине. Чувам шум близо до тавана. Първо решавам, че може да е вятърът отвън и разнася нещо. Неееееее, баш отвътре си е, не е в пространството между тавана ни и пода на съседите, баш в нашата стая, отгоре на пристройката. Мразя, когато става така. ОТ няколко дена стрелям на месо по хлебарки. Вече отровата от инсектицида я чувствам като парфюм. Така ме е обгърнала. Дени продължава да се върти. Ставам. И кво да видя – нагла черна гад. Е, сега вече много се ядосах. Прескачам я и се заричам, че ще й направя варен картоф с варен жълтък. Така ме посъветваха. ‘Ма се чудя дал нема да им е малко сухичко, дали не трябва да прибавя и питие. Давам лекарство на Дени. Не върши работа. Лягам пак. Пак ония шум. Ах, полудявам от ужас! Имам предположения и това ме кара да се обливам в горещи вълни. Любо се долепва до мене и ми става още по-горещо. Дени все така се върти. Ставам да дам друго. Тя доприпква след мене, ококорена и аха-аха я чакам да каже, че не й се спи вече. Пращам я да си ляга. Татко им е спрял да хърка и става. Време е за работа. Лягам. Пак тоя шум. Ааааааааааааааааааааа, иде ми да си оскубя косата. Не става. Ще си разваля гнездото. Вече е 5, а Дени все така продължава да се върти и да я боли. Дойде и боклукчийския камион. Любо ми легна почти върху главата, Дени ме гушна, а гадината продължава да ми шумоли. аз, нали съм свръхумна, даже й осветявам с телефона. 5.30 е. Вече имам зверско главоболие. Дени току-що е заспала, а аз се чудя дали да не прехвърля децата в другата стая и да почна пак да стрелям на месо, ама ме е страх кво ще ми излезе насреща. Събуждам се (явно съм заспала по някое време) със същото зверско главоболие, смръщени вежди и решението да ида да купя отрова, картофи и яйца. Иро, ако им сложа моркови, дал нема да им се услади, а?

