“ …мойта майка е страхотна, тя помага на всеки, тя ще бъде моя майка, щото тя е моя майка …
тя е нашата майка …
тя е красива, тя е красива за мене, тя е добрата ми стара майка, това е нашата мечта! … неразбираемо …тя е мойта красавица, тя е мойта майка, няма да я пусна никъде да ходи, тя ще бъде моя майка, и ще я прегърна силно … да си изчистя гърльвото … тя е красива майка, тя е красива, тя е красива, тя е красива, тя е красива (изкашля се) тя е красива … тя е най-добрата, това ще бъде моя мечта за сега, тя, тя, тя, тя, тя, тя, тя, тя ,тя еееееееееееееее мойта майка ааааааааааааааааааааааа, тя ще бъде мила за рождения ми ден, честит рожден ден , мамо … скъпа моя мамо, честит рожден ден, мамо! …“

Това е част от 15-минутния репертоар на Дени в моя чест, от което аз се стопих. Бях готова да я държа в ръцете си, докато издъхна. И почти до тогава я държах 🙂 (много тежи тва хлапе, бре). Не знам какво заглавие да сложа. Смених три до сега. Не са ми достойни. Оопппаааа … ето го и него …

