Мислех да премълча, но издевателството трябва да бъде посочено, низвергнато и зачеркнато!
1. Деница ме спъна два пъти умишлено и бях на ей, толкова, ама, буквално на ей, толкова да си счупя главата. Буквално.
2. Любо седна на гърба ми и при забраната от моя страна дам и пише по главата с химикал, с луд хилеж заби химикала в главата ми. Три пъти. Буквално.
3. Деница ми заби юрмук в лявото око, докато спеше. Тва беше в 7 сутринта, сега два и половина почти и още ме боли.
4. Открих си бели косми в черната коса. Простестирам тук вече много сериозно и отговорно. И отворено.
5. (малко за майтап, за да не изпаднете в депресия от мъката ми) Опитвам се да накарам принтера да няма чак толкова велико мнение за себе си да тръгва, важна работа имам с него, а Деница, седнала до него, му дудне: „Айдееее … айде, тръгвай, кво ми се правиш на отворен!!?!!“

