След отправените заплахи за отлюспване от Мемчук, поех риска и отворих вратата на Госпожата, очаквайки справедливия гняв на Мемса да ми се стовари, но нищо не последва и поех към дома, тцъкайки и клатейки глава недоумяващо на шофьорската бира в ръцете на Лисицата. Както и да е, седнахме, разпънахме софрата и Маугли подхвана Ваня: „Ваняяяяя … айде да изграем на криеница. Ти ще се криеш зад хладилника“ Чавето си има план, кво. Следващият гърч за Ваня беше да омецяват, докато на мене ми тикна един учебник по право да съм четяла била. То е видно от фотосите как четях. Изведнъж Госпожата реши, че не й било препечено месцето, както си требе и ‘зе да го грее на свещта. Срамота и светотаство! Докато тя си печеше мръвките, Маугли се кискаше. Аз пак се гърчех. Изведнъж Любо, докато си правеше физиономиите и стойките, реши, че иска да седне на гърнето и аз с бурни аплодисменти му помогнах. И, о, каква изненада! Той си е направил мазалото в гърнето. С бурни възгласи: „Ура!“ ,  „Да живей!“ и индиански ритуали за възмажаване оправих, квото имаше да се прави и нахилена и щастлива чувам Деница да казва на Ваня: „Любо се е изакааал“, пък доволно отбелязвам: „Ми, да, и то в гърнето. Браво на Бубачко!“, но ми се стори подозрителна нейната констатация, щото тя го колади постоянно (Мамоооо, Любо си събу панталона … мамооо, Любцо е гол … мамоооо, Любцо изхвъли ‘сицки игляцки зад леглото …) и отивам да проверя за какво иде реч. Диването такова мазало беше направило, че паднало през боксерките, през крачола на анцука и си играе доволно в игарчките. Уффффффф … едвам го съблякох, едвам го измих, та прах, че на всичкото отгоре имаше и поражения по килима. И пътешка си направило хлапето. И кат се почна едно търкане … А онва диване, шофьорското, да ‘земе да снима, моля ви се, драги зрители. И то само снимки да беха, иди-дойди, ми тя клип направила …

Кво да разказвам. Още тцъкам и клатя глава, невярвайки на случилото се. Дори ми мина еретичната мисъл, че Милена го е нарпавила тва вещерски …

п.с. от преживения стрес забравих да напиша, че Госпожата има таланта да ми говори, доакто отпивам и ме задавя. Затова й биде забранено да говори, докато пия.

