Деница напоследък пак ръси бисер след бисер и понякога не смогвам да й ги запомня.
Снощи ги слагам с малкия да спят, а те и двамата – много отворени – единият се разскачал, ама вода тече от него, толкова много. Другият дудне, ама дудне, мене ми се схванаха ушите да слушам. Че и претенции имат и двамата – скачащият не дава да му слагам пижама, дуднещият да не съм се обяснявала, ми да съм четяла и разни други … Наглост под небето. Накрая, не издържайки на наглостта на Деница, й се заканвам: „Ей, момиченцееее … как ми тичаш срещу среднощните шамари …“, а онва малкото лае насреща: „Не, ти тичаш по шамарите. ТИ, мамо!“ Погледнах я – ама буквално беше като носорог в атака – с рога напред. Едвам се сдържах да не се разсмея.

„Грухчето какво обича да яде?“

„Кога ще ми купиш шоколадови бонбони като сърце?“ – и гледа обвинително.

Казва за някого, че бил дебел. Обяснявам, че не е хубаво така да се говори, защото може да обиди човека и да му стане тъжничко. Само на татко си може да казва, че е дебел. Или на дядо й. Детето с радост се съгласи … (за бой съм си, знам, ама, не се сдържах да се изгавря с бате 😀 )

Аз – „някой ще яде шамари, ако продължавате така до края на вечерта“ – „Любцо, мамо, Любцо“ 😆

„Сега загази, мамо!“  Предполагам, по този повод преди малко ме нарекоха ‘беля’ …

Хлапето ми се е качило на гърба, блъска ме и пита невинно-професионално: „Един масаж да ти дойде ли?“

На кво си играете с Любцо? – „на нищо, той ме домъкна до тук и се хвърлихме на леглото …“ И аз сега ще те промъкна … изтръпнах, моментално си се представих как ме мъкне като коте, хванала ме за опашката … замълчах си и тихомълком се изнесох …

Забравих го другото. Остарях. Сигурно съм казвала, че на обяд не иска да спи, щото й било скучно, моля ви се …  Но, определено, ми липсва да ме заплашва, че ще ми изяде бутчетата … Въпреки че, пак, бях заплашена с полицията, ако не й пусна детското … наглост, ейййй, наглооост …

Ония ден духаме свещички на тортата. Най-хубаво беше, когато и четиримата духнахме заедно свещичките и хлапетата се заляха в див смях …

